آنچه در این مقاله می خوانید

ارتودنسی اقساطی در کرج

درمان ناهنجاری های دهان و دندان از دو منظر سلامتی و زیبایی بسیار مهم می باشد. عدم انجام این درمان، سبب مشکلات بیشتر در سنین بالا می گردد و علاوه بر ایجاد خرابی و پوسیدگی در دندان ها، می تواند در تکلم فرد اختلال ایجاد کند. از دیگر مشکلاتی که این ناهنجاری ها ایجاد می کنند عفونت در لثه و همچنین مشکل در جویدن غذا و نفس کشیدن می باشد. این موارد به ما بیان می کند که تحت هیچ شرایطی و با هیچ بهانه ای نباید درمان ناهنجاری های دهان و دندان را به تاخیر انداخت. ارتودنسی که یکی از درمان های اصلی در این زمینه است، دارای هزینه نسبتا بالایی می باشد به همین خاطر خیلی از افراد در پرداخت هزینه ها مشکل دارند. این مجموعه با ایجاد شرایط ارتودنسی اقساطی در کرج، سعی کرده است این مشکل را برای مراجعین محترم برطرف نماید.

 ارتودنسی چیست؟

یک رشته تخصصی در علم دندانپزشکی می باشد که طی آن متخصص ارتودنسی با استفاده از تجهیزات این درمان، عوارض و ناهنجاری های دهانی، دندان و فک را که شامل مواردی چون اوربایت، اپن بایت، نامنظمی دندان ها، انحراف فک ها نسبت به یکدیگر و … می باشد را درمان می کند. برخی از این ناهنجاری ها با شدت کم و برخی با شدت زیاد هستند به نحوی که در ظاهر شخص کاملا این نوع بیماری مشهود می باشد.

عدم امکان نظافت صحیح، مشکلات در تکلم و غذا خوردن، کاهش اعتماد به نفس، فشارهای شدید به فک و دندان های انتهایی و … از جمله مواردی است که در تشدید ناهنجاری ها برای فرد بوجود خواهد آمد. پس اگر توان پرداخت هزینه ارتودنسی را به طور کامل ندارید می توانید با مطالعه این مطلب و تماس با مشاوران ما، از شرایط درمان اقساطی ارتودنسی در کرج اطلاع پیدا کنید.

مزایای ارتودنسی اقساطی در کرج

مزایای ارتودنسی اقساطی در کرج

انجام ارتودنسی به صورت اقساطی علاوه بر ایجاد تمام مزایای ناشی از درمان ارتودنسی به شما کمک می کند که بدون نگرانی از هزینه اولیه در سریعترین زمان ممکن فرآیند درمان خود را آغاز کنید. شروع سریعتر درمان یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی رسیدن به درمان مناسب تر می باشد. همچنین در مراحل اولیه ناهنجاری درمان می شود و عوارض عدم درمان به موقع ایجاد نمی شود.

ایجاد دهان و دندان های سالم با سطح بهداشتی بالا، ظاهری طبیعی و با اعتماد به نفس زیاد، جلوگیری از خراب شدن و پوسیدگی دندان ها، توانایی بالاتر در صحبت کردن و جویدن غذا، عدم مشکلات گوارشی و … همگی در اثر درمان به موقع ارتودنسی ایجاد می شود. افراد اگر در سنین پایین بتوانند درمان ارتودنسی را انجام دهند یا خانواده ها با کمک ارتودنسی اقساطی در سنین نوجوانی فرزند خود را تحت درمان قرار دهند، می توانند در زمان کمتر، با هزینه پایین تر به سلامتی کامل دست پیدا کنند.

اقساطی بودن درمان ارتودنسی باعث می شود که هزینه انجام آن برای مراجعه کننده سنگین نباشد و در دراز مدت و در طی درمان آن را پرداخت کند.

عوارض عدم انجام ارتودنسی اقساطی

با خدماتی که این مجموعه ارائه می دهد بهانه ای برای بابت هزینه ارتودنسی باقی نمی ماند. شما با انجام آن می توانید مانع عوارض زیر شوید:

  • خراب شدن و پوسیدگی بیش از اندازه دندان ها.
  • عفونت لثه و مشکلات متنوع در آن از جمله ایجاد قارچ
  • مشکل در جویدن غذا و ایجاد فشار بیشتر در ناحیه فک و ریشه دندان ها
  • ایجاد مشکلات گوارشی در اثر عدم جویدن صحیح غذا
  • ایجاد ظاهر غیر طبیعی و کاهش اعتماد به نفس فرد برای حضور در اجتماع
  • عدم توانایی صحبت کردن به صورت صحیح و ایجاد مشکل در تلفظ حروف
  • ایجاد درد در نواحی دیگر بدن از جمله سر، گردن، شانه ها و …

عوامل موثر بر هزینه اقساطی ارتودنسی در کرج

اینکه هزینه تمام شده درمان شما چقدر می شود تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد که مهمترین این عوامل عبارتند از :

  • نوع ناهنجاری دندان و فک شامل مواردی مانند اپن بایت، بی نظمی دندان ها، اور بایت، کوتاهی دندان ها، بلندی دندان ها، فشردگی زیاد دندان ها، فاصله زیاد بین دندان ها، انحراف فک ها و ..
  • شدت ناهنجاری ایجاد شده به طوری که هرچه شدت بیماری بیشتر باشد طول درمان و هزینه آن بیشتر می شود.
  • نوع ارتودنسی که برای درمان استفاده می شود.
  • سن بیمار عامل دیگری است که هرچه کمتر باشد هزینه درمان نیز کاهش می یاد و فرآیند درمان ارتودنسی بهتر انجام می شود.
  • تجربه و توانایی متخصص در هزینه انجام ارتودنسی تاثیر دارد.
  • طول درمان و تعداد جلسات مراجعه در فرآیند درمان
  • کیفیت مواد و تجهیزات به کار رفته در طی درمان نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه داشته باشد.

قیمت ارتودنسی اقساطی در کرج

 نوع ناهنجاری های دهان و دندان بسیار گسترده است و نحوه پرداخت آن که در چند قسط باشد و فرد در چه سنی برای درمان مراجعه کند از عوامل موثر بر قیمت نهایی ارتودنسی می باشد. مورد بعدی اینکه از چه نوع درمان ارتودنسی استفاده شود اهمیت دارد. ارتودنسی دارای روش های متفاوت و نوینی است که می توان به ارتودنسی سنتی تا ارتودنسی دیمون اشاره کرد. هزینه اینها با یکدیگر متفاوت می باشد.

هزینه درمان های ارتودنسی با توجه به اینکه شامل ارتودنسی کودکان یا بزرگسالان، یک فک یا دو فک باشد، نیاز به کشیدن دندان باشد یا خیر، نیاز به جراحی فک علاوه بر ارتودنسی، ارتودنسی با براکت دیمون باشد یا نامرئی و مواردی از این قبیل در حالت پرداخت نقدی بین 15 تا 60 میلیون می باشد. برای اعلام هزینه دقیق و متناسب با شرایط ناهنجاری شما نیاز است جهت معاینه اولیه و مشاوره، اقدام کنید.

بعد از اینکه مبلغ کامل برآورد شد، با توجه به توانایی شما و میزان پیش پرداختی، تعداد اقساط و مبلغ آنها برای شما مشخص می گردد.

این تعداد اقساط می تواند بین 6 ماه تا 18 ماه در نظر گرفته شود، البته در پرداخت های نقدی یا با اقساط کمتر تخفیف شامل می گردد و هزینه نهایی شما کمتر می باشد.

انجام ارتودنسی اقساطی در کرج برای چه افرادی امکان پذیر است؟

انجام ارتودنسی اقساطی در کرج برای چه افرادی امکان پذیر است

با توجه به اینکه این مجموعه گستردگی زیادی در تعداد ماه های پرداختی در نظر گرفته است، فرد با هر توانایی می تواند برای درمان ارتودنسی اقساطی اقدام نماید، به طوری که بعد از پیش پرداخت، ماهیانه مبلغی بین 300 هزار تومان تا 2 میلیون تومان هزینه قسط واریز انجام دهد.

پس نگرانی سطح پرداختی خود در کنار سایر هزینه های دیگر زندگی نباشید و سلامتی دهان و دندان خود را در اولویت اول قرار دهید. متاسفانه هزینه های درمانی و سلامتی در ردیف آخر سبد هزینه خانواده ها قرار گرفته است که منجر به آسیب های جسمی و روحی شدید می گردد.

پرداخت اقساطی شامل چه نوع ارتودنسی هایی می باشد؟

این نوع پرداخت فقط شامل ارتودنسی سنتی نمی شود و اگر بخاطر نمای ظاهری استفاده از روش های نوین مانند ارتودنسی نامرئی و بدون سیم الاینر را در نظر دارید، باید بگوییم که به راحتی به این مجموعه مراجعه کنید.

تیم مدیریتی کلینیک برای تمام خدمات ارتودنسی شامل ارتودنسی پیشگیری کودکان، ارتوپدی فکی، ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی همراه با کشیدن دندان، ارتودنسی دیمون فلزی، ارتودنسی دیمون سرامیکی، ارتودنسی دیمون شفاف و … شرایط پرداخت اقساطی را فراهم آورده است.

آیا هزینه ارتودنسی را بیمه پرداخت می کند؟

امروزه خوشبختانه با پیگیری های انجام شده خدمات ارتودنسی شامل تعهدات بیمه های تکمیلی شده است و شما به راحتی در مجموعه ما می توانید از خدمات بیمه تکمیلی خود در جهت تسهیل انجام درمان استفاده کنید.

مشاوره رایگان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه در این مقاله می خوانید

آخرین مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x